loud music for sad people

激しい音楽が酸素DEATH

【和訳】『Your Life』ーHollywood Undead

youtu.be

 

=======================

Fuck it, fuck every single memory
これまでのありとあらゆることなんてどうでもいい
I have done wrong, but who's the real enemy?
過ちばかりだったし、真の敵すら分からない
You better figure out not a single thing is meant to be
運命に逆らえることもあるって知ってほしい

The only thing that matter's how you live before you're put to sleep
君が死ぬ前に大事なことを言わせてくれ
That's how you're living if you're living just to breathe
息をするのすらやっとな状況にいるのなら

I never waste a sentence, better listen when I speak
俺は言葉を上手く操れるから真面目に聞いてほしい
Or you're gonna know the truth when they put you underneath
じゃないと奴の思い通りのこの悪夢が終わらない
And no one's gonna listen when you're six feet deep
君が葬り去られても誰も気づかないくらいの悪夢
I keep my heart tucked in my chest
俺のこの考えは胸の奥深く、
I hide it underneath with a bulletproof vest
防弾チョッキの下に隠しておく
Who's next? I, no, I never gave a fuck
次は誰だ、俺に相手をしてほしいのか
I was too busy dying, too busy giving up
俺が人生に諦めて全てを投げ出してたのは昔の話だ

 

[Pre-Chorus: Johnny 3 Tears]
Yeah, trust me, just breathe
嘘はつかないから、肩の力を抜いてみたら
One day you're gonna see
いつか俺の言いたいことが分かるはず
Yeah, trust me, just breathe
嘘はつかないから、肩の力を抜かないと
Otherwise, you're living on your knees
じゃないと君は負け犬のままだ

 

[Chorus: Danny]
This is your life, it's do or die
人生死ぬ覚悟でやるしかないんだ
The sun may never rise again, so be the light, the vision
二度と日が昇らないなら、君が光になって辺りを照らさないと
This is your life, it's slipping by
気付けば終わってる、それが人生
You try to run but fall again, you get back up, that's living
倒れても何度でも立ち上がる、それこそ君の人生