loud music for sad people

激しい音楽が酸素DEATH

【和訳】『Time Bomb』ーHollywood Undead

youtu.be

 

 

======================

[Verse 1: J-Dog, Funny Man, Charlie Scene & Johnny 3 Tears]
I'm a social casualty, watching all your vanity
俺は社会的犠牲者で、お前の虚栄心を見逃さない
You'll become a memory in someone else's legacy, yeah
お前は誰かの記憶に残り続けるだろう
Fuck the trendsetters, social pressure's the enemy
流行を巻き起こす奴なんて社会の圧力でしかない
Someone else's life is becoming your identity
誰かの人生そのものがお前のアイデンティティになる
I walk the line one step at a time
俺は一歩ずつ歩みを進めるけど
All these motherfuckers tryna keep me in line
クソ野郎たちが邪魔するんだ


This pressure I can't take, any more and I'll break
壊れそうだからこれ以上は耐えられない
You'll crumble in my wake, better listen when I say
お前がダメになった時は、俺のこの声を聞くといい

 

[Pre-Chorus: Charlie Scene]
There's gotta be a way
どうにかしないと
Something's gotta change, something's gotta change
事態は差し迫ってるんだ

 

[Chorus: Danny & J-Dog]
And now I swear I'm blind
俺は間違いなく盲目になってる
Looking for the light I can never find
絶対に見つからない一筋の光を探してる
I just wanna live before I die
無駄死にする前にちゃんと人生を生きたいんだ
Over and over in my mind
心の中で何度も願ってる
And I cannot seem to run, cannot seem to fight
駆け抜けることも闘うこともできないけど
I just wanna live before I die
無駄死にする前にちゃんと人生を生きたいんだ
Over and over in my mind
心の中で何度も願ってる

 

[Verse 2: Johnny 3 Tears, Charlie Scene, Funny Man & J-Dog]
Fuck what the people say, I'm hearing evil things
人が言うことは無視しておけ、よこしまなことなら俺が聞く
On bloody knees, I pray; my demons, they got angel wings
血塗れにしてひざまずきながら祈るよ、俺の守護神が天使の羽を手に入れられるように
It's retribution now, the revolution sound
今が報復のとき、これが革命の音だ
You're execution bound, and it's time to burn it down
全てを覆すんだ、お前がやるしかない
Doomsday: I think it's coming, getting close, but I keep on running
ドゥームズデイは言ってる、「敵はすぐそこにいるけど俺は走り続ける」って
Try to make me feel like nothing, now my hate's turned into something
空っぽだって俺に刷り込むけど、その嫌悪さえ違うものに変わってきた
I feel it deep inside, these demons will not die
心の底からそう感じるんだ、俺の守護神は絶対に死にはしないって
I tried to run and hide, but now it's time to say goodbye
俺は逃げ隠れしようとしてたけど、ここでお別れだ

 

[Bridge: Johnny 3 Tears, J-Dog, Danny & Funny Man]
I'm a fucking time bomb
俺は音を立ててる時限爆弾そのもの
A motherfucking time bomb
And you're running out of time
お前はすでに時間切れだ